spot_img
spot_img
spot_img

Nem csak irtó cuki, de életmentő is a plüsshód

-

Article Top Ad (AdSense)

“A nagy tettek kis gesztusokkal kezdődnek” – ezt üzeni az Auchan év végi kampánya, amely a tavalyihoz hasonlóan ismét adakozásra szólítja fel a vásárlóit. Múlt évben Júlio, a játékhód megvásárlása utáni 500 forintokból a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikájának vásárolt az áruházlánc egy 21 millió forint értékű röntgenkép-erősítő berendezést. Idén pedig Júlio „testvérén”, Júlián a sor, hogy jótékonyságra buzdítsa a vásárlókat, miközben persze annak is nagy örömet okoz majd, aki kapja. Minden plüsshód megvásárlása után most is 500 forinttal támogatja az áruház a gyermekklinikát egy életmentő műszer megvásárlásában. Júlia már kapható az áruházlánc üzleteiben és online. Aki pedig tavaly nem vette meg a fiú játékhódot, most még megteheti, mert korlátozott számban Júlio is elérhető az üzletekben.  

Tavaly nagy sikere volt Júliónak, a kedves hódfigurának. Minden eladott kis hód után 500 forintot kapott a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikája, így az Auchan 21 millió forinttal járult hozzá az életmentő beavatkozásoknál nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés megvásárlásához.  

Idén Júlio mellé Júlia is megérkezett az Auchanba. Az aranyos hódlány legalább akkora sikerre és adományra számít, mint tavaly a testvére. Az 1 990 forintért kapható plüssfigura árából most is 500 forintot fordít a klinika támogatására az áruházlánc. Az eladott játékok után befolyt összegből megint egy olyan életmentő eszközt vásárolnak majd, amelyre a gyermekklinikán a legnagyobb szükség van. 

Évente 150-200 kisgyerek diagnosztizálását és műtéti ellátását könnyíti meg az Auchan tavalyi adományából megvásárolt röntgenkép-erősítő berendezés. Hálásak vagyunk érte, mert ezzel az eszközzel az eddigiekhez képest is célzottabban tudjuk végezni a munkánkat, és a kicsiknél talán még fontosabb, mint a felnőtteknél, hogy elnyerjük a bizalmukat és a gyógyításuk a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon. Bízunk abban, hogy idén is sikerül egy hasonlóan nélkülözhetetlen orvosi berendezést megvásárolnunk az Auchan és vásárlói segítségével” – mondta Prof. Dr. Kovács Gábor klinikaigazgató.   

Óriási öröm volt látni tavaly Júlio népszerűségét! Az emberek szívesen segítenek, nagy lelkesedéssel vitték haza a kis hódot, így izgatottan várjuk, hogy kistestvére, Júlia sorsa hogyan alakul majd. Megható látni, hogy ezek a helyes, egyfogú plüssfigurák, akik egyébként a szabálytalanság elfogadását is hirdetik, nem csak azokba a családokba hoznak örömet, ahova kerülnek, hanem azoknak a gyerekeknek is, akiknek a gyógyulásához ezzel hozzájárulnak a vásárlóink. Az idei szlogenünk az lesz, hogy ’a nagy tettek kis gesztusokkal’ kezdődnek, és mi úgy gondoljuk, hogy nem árt, ha Júliával ezt már a kicsik is megtanulják”– mondta Széll Hajnalka, az Auchan Retail HR igazgatója.   

A kedves plüssfigura már kapható, és Júlióval együtt a készlet erejéig megvásárolható az áruházakban és online. 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!