spot_img
spot_img
spot_img

Hatalmas sikert aratott a 10. jubileumi BCEFW

-

Article Top Ad (AdSense)

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. Jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait. A magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők. Városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet. Így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a Rendezvénysorozat. 

Augusztus 29. és szeptember 4. között a divatrajongók és divatipari szakemberek közel 30 kísérőrendezvényen vehettek részt a Budapest Central European Fashion Week alatt. Ezek között voltak kerekasztal-beszélgetések, workshopok, divatbemutatók, sőt még jógaóra is. De egyedi kedvezményekkel is készültek a tervezők showroomjaiban az arra kíváncsiaknak. Az egyhetes, gazdag programkínálat megkoronázása a hétvége volt, ahol több mint 2 000 helyszíni látogató sorakozott a Szépművészeti Múzeum előtt, hogy megtekintse a legfrissebb tavasz-nyári trendeket. 

divathét

A BCEFW minden szezonban legjobban várt programeleme, az idén ősszel közel 600 fős stáb által szervezett két napos divatbemutató sorozat. A kép vegyes volt: akadt, aki hagyományosan, virágmintákkal és élénk színekkel képzelte el a tavaszt. Más már a nyárnak hódolt a keleti utazások inspirálta modelljeivel. Az elegáns darabok sem hiányozhattak, flitteres kosztümökben, szatén estélyikben is gyönyörködhetett a közönség. Kiemelt érdeklődés övezte az ukrán show-kat, ugyanakkor a lengyel tervezők is hatalmas közönségsikert arattak. A múzeum reneszánsz csarnokában a bemutatók között a vendégeknek lehetőségük nyílt a kiállított kiegészítőtervezők darabjainak megvásárlására is. 

Közép-Európa legnagyobb divat seregszemléje a hazai hírességeket és a külföldi szaktekintélyeket is vonzotta. Utóbbiak között említhetjük az olasz L’OFFICIEL, a brit Forbes, a New York-i The Cut vagy az ukrán VOGUE szerkesztőit. 

influencerek

A divatbemutatók első soraiban olyan nemzetközi influencerek foglaltak helyet, mint az indiai származású Farhana Bodi vagy a világsztárokat öltöztető francia stylist, Loicka Grace. Az esemény ismét tudatosan a nagy nemzetközi divathetek előtt valósult meg. Így a résztvevők között magas számban fogadták a szervezők a legnagyobb forgalmazók buyereit, akik számára adott volt a lehetőség, hiszen még a teljes vásárlási keretükkel rendelkezve tekinthették meg az új kollekciókat, köztük az ukrán márkák legfrissebb modelljeit, a magyar-ukrán összefogás eredményeként. 

„A Magyar Divat & Design Ügynökség csatlakozott a Support Ukrainian Fashion kezdeményezéshez, amely az ukrán tervezők megsegítésére jött létre. A kijevi divathét szervezőivel több éves partneri viszonyban állunk. Idén pedig ők is fontos évfordulót ünnepelnek: 25 éve rendezik meg az eseményt az ukrán fővárosban. Az ukrán divathét viszont a háborús helyzet miatt idén elmarad. Így felajánlottuk, hogy Budapest adhasson helyszínt a legfrissebb ukrán kollekciók prezentálásának, több más európai divathét előtt” – avat be az együttműködés részleteibe Forintos-Szűcs Anita, az MDDÜ általános vezérigazgató-helyettese. 

bemutató

Jelentős volt az esemény online nézettsége is. A divatbemutatókat élőben követhették az érdeklődők az Ügynökség Facebook és TikTok felületein. Utóbbin a legnézettebb bemutató több mint 66 000 embert vonzott a telefonok képernyői elé. A BCEFW közösségi média tartalmai a két nap alatt több mint 600 000 felhasználót értek el. 

Az idén négyéves Magyar Divat & Design Ügynökség egyik stratégiai célja, hogy Budapestet a régió divatfővárosává tegye, egyúttal vonzó desztinációvá a divat és design iránt fogékony utazók számára, akik célzottan keresik a magyar kreatívipar termékeit. Ennek egyik kiemelt eszköze az idén ősszel 10. alkalommal megrendezett BCEFW. Immár tíz szezon óta támogatja a magyar és régiós tervezők eladásainak és láthatóságának növelését. 

divat BCEFW

A promóciós és kereskedelmi aspektus mellett a rendezvény idén is jó ügyet szolgált. A jegyértékesítésből származó teljes bevétellel, közel 2,3 millió forinttal ezúttal is az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja az MDDÜ, akik a befolyó összeget az ukránokat segítő programjukra fordítják. 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!