spot_img
spot_img
spot_img

Fogyatékossággal élő emberek számára terveztek divatkollekciót

-

Article Top Ad (AdSense)

Az inkluzív divat iránti elkötelezettségének újabb állomásaként a Zalando piacra dobta első adaptív kollekcióját, amelyet átmeneti vagy tartós fogyatékossággal élők számára terveztek a divatáruházban elérhető különböző márkák tervezői.  

Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, a Zalando piacra dobta első adaptív divatkollekcióját, amelynek már több mint 140 különböző stílusú terméke létezik, köztük a Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn és Even&Odd saját márkás darabjai. Az adaptív kollekció az átmeneti vagy tartós fogyatékossággal élő emberek számára tervezett ruhadarabokból, cipőkből és kiegészítőkből áll, amelyeket teljes mértékben ezen vásárlók igényeire szabtak. A vállalat célkitűzése, hogy 2025-re mindenki számára biztosítson megfelelő termékeket, ennek egyik fontos lépése az adaptív kollekció bevezetése, amely a magyar vásárlók számára is elérhető.  

fogyatékossággal élők

A WHO eredményei szerint minden ötödik európai ember valamilyen fogyatékossággal él, ami alátámasztja az adaptív divat létjogosultságát, ennek ellenére 75 százalékuk úgy érzi, hogy számukra nem olyan könnyen elérhetőek a divatipar termékei. Az adaptív kollekcióval a Zalando jelentős lépést tesz a fogyatékossággal élők felé: mozgáskorlátozott, kézügyességében korlátozott, szenzoros érzékenységgel élők és fogyatékossággal élő gyermekek gondozói számára is kínál megfelelő ruhadarabokat. Az első kollekcióban kerekesszékes használatra alkalmas, ülést segítő dizájnok, érzékszerv barát anyagok, valamint könnyen záródó, protézisekhez vagy kötszerekhez alkalmazkodó darabok is elérhetők lesznek. A kollekció megjelenése előtt a Zalando széleskörű fogyasztói felméréseket végzett azokon a piacokon, ahol elérhetőek darabjai, amelyek a fogyatékossággal élő vásárlók tapasztalatainak és igényeinek megértését szolgálták.  

Zalando

A Zalando a következő hónapokban továbbra is nagy figyelmet fordít a fogyatékossággal élők közösségével folytatott párbeszédre, amelyből tanulva további lépéseket tesz az adaptív kollekciók fejlesztéséért. 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!