spot_img
spot_img
spot_img

Fiatal Nagyköveteit keresi az UNICEF Magyarország

-

Article Top Ad (AdSense)

Pályázatot hirdet az UNICEF Magyarország, hogy megtalálja Fiatal Nagyköveti Tanácsának új tagjait. A kiválasztott Fiatal Nagykövetek közreműködnek a szervezet programjaiban, képviselik korosztályuk érdekeit, hangot adnak a gyerekek véleményének és részt vesznek a gyermekjogi ismeretek terjesztésében is. 

Az UNICEF egy olyan világ építésében kéri a fiatalok segítségét, ahol minden gyermek biztonságban van az erőszakkal szemben, érvényesülnek a jogaik és kibontakoztathatják a bennük rejlő képességeket. 

Az ideális jelölt 14-21 év közötti, „szóvivőként” is szívesen képviseli a gyerekjogok ügyét, valamint aktív közösségi életét él az iskolájában, településén, szűkebb környezetében. A közösségszervezésben, diákújságírásban, jótékonysági akciókban szerzett tapasztalat előnyt jelent. Az ország minden pontjáról, bármilyen háttérrel jelentkezhetnek az érintett korosztály tagjai, lényeges szempont, hogy a Tanács sokféle fiatal sokféle világát tükrözze. 

A világ egyik legismertebb gyermekjogi szervezeteként az UNICEF különösen fontosnak tartja a fiatalok bevonását az őket érintő döntésekbe. A Fiatal Nagykövet pozíciót az UNICEF Magyarország 2015-ben hozta létre azzal a céllal, hogy a Gyermekjogi Egyezmény szellemében biztosítsa a gyermekek részvételét a munkájában. Az új tagokat minden évben pályázat útján választják ki, jelenleg hét fiatal alkotja a Tanácsot.

A Fiatal Nagykövetek az elmúlt években együttműködtek a Gyermekbarát Településekkel, panelbeszélgetéseken osztották meg gondolataikat, döntéshozókkal találkoztak, cikkeket írtak, kampányokban hallatták a hangjukat.  

A leendő Fiatal Nagykövetek egy nagyszerű csapat tagjai lehetnek, részt vehetnek az UNICEF Magyarország rendezvényein, programjaiban, alakíthatják a szervezet tevékenységét és kipróbálhatják magukat új, izgalmas helyzetekben. 

„Nagy várakozással keressük új nagyköveteinket, akik korosztályuk hangjaivá válnak és betekintést adnak nekünk, gyermekekért dolgozó felnőtteknek abba, hogy maguk a fiatalok mit gondolnak egyes témákról. Ez a generáció formálja majd a jövőnket, érdemes rájuk már most odafigyelni” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója. 

A Fiatal Nagyköveti programot az OTP Junior támogatja.  

„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy támogassuk a fiatalokat, nemcsak a pénzügyi ismereteik bővítésében, hanem abban is, hogy az élet minden területén tudatosabbá váljanak, ezért is csatlakoztunk az UNICEF Magyarország kezdeményezéséhez. A pályázatot meghirdettük az OTP Junior Next mobilalkalmazásban is, amellyel a fiatalok álláskeresését, jövőtervezését, pénzügyi tudatosságuk fejlesztését segítjük” – mondta Szabó Dóra, az OTP Bank CSR vezetője. 

 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!