spot_img
spot_img
spot_img

Ezek a világ legjobb kozmetikumai és szállodái 2020-ban

-

Article Top Ad (AdSense)

A Nadja Swarovski vezette Global Beauty & Wellness Awards zsűrije idén 39 győztest és 89 döntőst díjazott a kozmetikai-, az organikus élelmiszer- és a szállodaipar területén. 

A világ elsőszámú, független szépség- és wellness versenyének díjazottjait négy kontinens 325 jelöltjéből választották ki a nagy múltú márkáktól egészen a butik márkákig, tükrözve a szépség- és wellness ipar fejlődését és innovációját.

A PR Newswire tudósítása szerint a kozmetikai termékek kategóriájának idei jelöltjei alapos összetevő- és fenntarthatósági elemzéseken estek át, ezen szempontok mellett felhasználhatóságuk, innovatív elemeik és csomagolásuk alapján bírálták el őket. A legtöbb nevezés a L’Oréal, a Lavylites és a Fenty Beauty by Rihanna márkák termékeire érkezett. A nyertesek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint az Estée Lauder és a L’Oréal, de díjazott lett a kultikus Herbivore márka is. Díjat kapott még a Kate McLeod, a Byredo és a Dr Barbara Sturm, és olyan innovatív regionális és nemzetközi márkák arattak még győzelmet, mint az Endota, az Orpheus, az AEOS vagy a magyar eredetű, de német nyelvterületen igen népszerű Lavylites.

„Öröm volt részt venni a GBWA 2020 zsűrizésében, hiszen olyan szépségipari márkák folyamatos innovációt követhetjük nyomon, amelyek fenntartható szemlélettel működnek, és viszonyulnak a szerves és toxinmentes alapanyagokhoz és az újrahasznosítható csomagolásokhoz, ügyelve a kreativitásra és az ügyfelek igényeire. Az idei nyertesek inspirációt jelentenek az egész szépségápolási- és wellness ipar számára” – tette hozzá Nadja Swarovski.

A szálloda kategória jelöltjeit megkülönböztethetőségük, egyedi wellness- és általános szolgáltatási ajánlataik, hangulatuk, valamint a média és a látogatók visszajelzései alapján értékelték. Az idei nyertesek névsora a luxus üdülőhelyektől egészen a megfizethető szállodákig terjed. A német bébiételek gyártója, a Holle az organikus élelmiszerek kategóriájának nyertese lett.

A Global Beauty & Wellness Awards (GBWA) a fenntarthatósági szempontok alapján vizsgált kozmetikumok, higiéniai cikkek, az organikus és természetes élelmiszer- és  étrend-kiegészítő gyártók valamint a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák nagy megmérettetése. A rangos zsűri elnöke Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatósági tagja, további tagjait pedig olyan tekintélyes szakemberek alkotják, mint Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing igazgatója; Henrik Mansson, az ICEHOTEL igazgatósági tagja; Anna Dimon, a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és vezérigazgatója; Marco Monfils, a Reckitt Benckiser volt észak-amerikai marketingigazgatója; Ivana Pur, Clean Beauty szakértő, a L’Oréal egykori K+F menedzsere és a Living Pur alapítója; Arie Yom-Tov üzletember és ingatlanbefektető, valamint Ana Linares közösségi média influencer, fotográfus és designer.

A nyertesek és a döntősök listája megtalálható a www.thegbwa.com/news/gbwa-2020-results/ oldalon.

 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!