spot_img
spot_img
spot_img

Ez a rizsalapú gyümölcsital formálhatja át az étkezést

-

Article Top Ad (AdSense)

A K&H minden évben díjazza az RTL Klub Cápák között című műsorának azt a vállalkozását, amely innovatív és az idei évtől új kiválasztási szempontként, fenntartható megoldást kínál sokakat érintő, hétköznapi problémákra. A különdíj legújabb győztese a Ricely, egy a hazai piacon egyedülálló rizsalapú gyümölcsital, ami újraértelmezheti az étkezés fogalmát.  

Az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentoraként a K&H minden évben díjazza azt a vállalkozást, amely egyediségével és szakmai hozzáértésével talál megoldást a fogyasztói igényekre. „Olyan vállalkozókat keresünk évről-évre, akik vagy az úttörő ötletük által, vagy a már létező megoldások újragondolásával képesek valami innovatívat alkotni. Emellett azt is fontosnak gondoljuk, hogy ezek az innovációk a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájáruljanak, így az idei évben ezt a szempontot is figyelembe vettük a kiválasztás során. A tíz jelöltünk közül, azért a Ricely lett a végső győztes, mert a hazai termelőktől származó rizsből készülő termék egyedülállósága és melléktermékmentes gyártása mellett a tulajdonos szakmai alázata és a saját vállalkozásába vetett hite meggyőzött minket” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj nyertesének kiválasztása kapcsán

Hogy kerül a rizs a gyümölcshöz? 

Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke olyannyira egyedi és különleges, hogy teljesen átalakíthatja egy mindennapi tevékenységről, az étkezésről alkotott elképzeléseket. A Ricely ugyanis egy rizsalapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően még akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek kiváltásához. 

Fruzsina az itthon ritkaságnak számító, rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve, a meglévő tudást felhasználva, majd beépítve a működésbe tudott innovatív megoldást találni, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi. Az egyre inkább a természetes, vegán irányba mutató fogyasztói igényekhez alkalmazkodva a Ricely csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs, melynek szárításához geotermikus energiát használnak, hazai termelőktől származik, így a szállításakor kevesebb károsanyag kerül a levegőbe. Emellett az italok gyártása során melléktermék sem keletkezik. 

Tudatos választás az élelmiszerüzletek polcairól

A K&H különdíjának elnyerése mellett, a Ricely a Hungaricool by SPAR termékverseny nyertesei közé is bekerült, így már háromféle ízkombinációban találkozhatunk vele az áruházlánc polcain. „Programunk, a legtehetségesebb magyar kisvállalkozásokat, ötleteket és startupokat karolja fel. A kezdeményezés tovább erősíti törekvéseinket, hogy innovatív magyar áruk kerülhessenek a polcainkra és ösztönözzük a hazai termelőket a további fejlesztésekre. Célunk, hogy ne vesszen el egyetlenegy olyan jó ötlet, üzleti gondolat sem, amely tovább színesítheti a hazai vásárlóknak kínált termékpalettát, miközben megélhetést nyújt kisvállalkozóknak, családi gazdaságoknak” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. A K&H az idei évtől a termékverseny nyerteseinek pénzügyi mentora is, így szakértelmével erősíti a vállalkozások pénzügyi tudatosságát, finanszírozási megoldásaival pedig támogatja az innovatív ötletek megvalósítását.

A K&H különdíjával járó 1 millió forint értékű mentorprogram abban fog segíteni Fruzsinának, hogy egy olyan pénzügyileg is tudatos marketingkampányt állíthasson össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a termékeit. „Hiszek benne, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudja a szintlépést, amit a műsorban való szereplés és az egyik legnagyobb hazai élelmiszerlánc üzleteibe történő sikeres termékbevezetés elindított!” – hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!