spot_img
spot_img
spot_img

Ez a bolt lett Év webshopja: bútorokat és lakáskiegészítőket árulnak

-

Article Top Ad (AdSense)


Immár negyedik alkalommal hirdették ki az Év Webshopja verseny győzteseit. A hazai webáruházakat szigorú szakmai szempontok alapján bírálta a zsűri, az értékeléshez egy erre a célra fejlesztett algoritmust is használtak. A közel 500 nevező között a „kicsik”
és a „nagyok” is egyenlő eséllyel indultak az Év Webshopja 2020 címért.

2020-ban az IDdesign lakberendezési márka webshopja  (iddesign.hu), bútorokat  tulajdonosa vehette át az Év Webshopja 2020 díjat a budapesti Sofitel Hotelben.

„2011-ben léptünk a piacra online felülettel is, majd a honlapot követte a webshop. Bár van bemutatótermünk két helyen is a fővárosban, éreztük, hogy szükséges a nagyon erős, virtuális bejárásra is alkalmas online felület. Az élet is minket igazolt: a járvány idején sokkal többen keresték fel az oldalunkat, mint korábban. Mi épp idén váltottunk irányt, új lett a designunk, más ügynökséggel dolgozunk együtt. Ez az első hely is minket igazolt, hogy minderre szükség volt. A számos nyereménnyel, amivel gazdagodtunk – mind a tárgynyereményekkel, mind a tanácsadással vagy a marketingkampány kivitelezésével – a céget fogjuk még jobban megerősíteni. Célunk a forgalmunk megduplázása, a külföldön való terjeszkedés” – nyilatkozta Mosolygó András, az IDdesign ügyvezető igazgatója.

Az Év Webshopja 2020 verseny második helyezettje idén az etaska.hu nevű táskaforgalmazó webshop, a harmadik pedig a keramiaotthon.hu oldal lett.

Díjmentesen segítik a webáruházakat

Az online vásárlás a koronavírus miatt is egyre erősebb és fontosabb alternatíva az emberek életében. A szervezők úgy gondolják, ezért is szükséges a webshopok munkájának megbecsülése, elismerése. Az Év Webshopja verseny másik célja, hogy motiválja és díjmentesen segítse hozzá a fejlődéshez a webshopokat. Ahogyan a szervező, Rácz Péter elmondta: „A munkánk a díj kihirdetése után sem áll meg, leginkább azért, mert hamarosan elindítjuk a Webshop Akadémiát, amelynek a célja, hogy a gyakorlatban használható tudást adjunk át. Ennek keretében online és offline előadásokat, fizikai formában megjelenő könyveket, e-bookokat vásárolhatnak az érdeklődők egy webáruházakból álló közösségben, hiszen számos szponzori díj arra irányul, hogy a webshopoknak további üzleti vagy egyéb, az online kereskedelemben fontos területen segítséget adjanak. Webshop Akadémia néven egy kifejezetten webáruházakból álló közösséget szeretnénk teremteni, ahol az offline és az online kurzusoknak is nagy szerep jut, a webshop-tulajdonosok pedig egymásnak mondják el azokat az ismérveket, amelyek a jövőbeli indulókat vagy a már piacon lévőket segíthetik” – tette hozzá Rácz Péter, a Complexpress ügyvezető igazgatója.

Az idén  már a negyedik alkalommal hirdették meg a hazai webáruházak szakmai versenyét, majd októberben átadták az év legjobb webshopjának járó díjakat. A verseny megálmodója a hazai fulfillment piacvezető logisztikai szolgáltatója, a Complexpress. Míg az első évben 67 nevezőből választotta ki a legjobbakat a zsűri, idén már közel 500-an indultak.

„A közel 500 jelentkezőből végül 454 érvényes nevező webshopját értékelte a zsűri – mondta Rácz Péter, a Complexpress ügyvezető igazgatója, aki hozzátette:  – A vállalkozások közül ki kellett zárni azokat, akik bizonyos feltételeknek nem tettek eleget. Az értékelés három lépcsőben zajlott. Az első lépcsőben kizártuk azokat, akik a versenyszabályzatnak nem feleltek meg. Például nem indulhatott olyan áruház, akivel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a Complexpress, vagy amelyik nem rendelkezik magyar telephellyel.”

A második lépcsőben szempont volt, hogy a webshop a szakmai előírásoknak és a mai kor legalapvetőbb technikai elvárásainak mennyire felel meg. Ha például nincs ÁSZF vagy adatvédelmi szabályzat, hiányzik a kártyás fizetési lehetőség, vagy nincs lehetőség banki előreutalással való fizetésre, az bizonytalanságot kelt, illetve megnehezíti a vásárló dolgát. Ugyanígy kizárták azt, akinek nem volt megfelelő biztonsági szabályzata, nem rendelkezett SSL tanúsítvánnyal (nem biztonságos az oldal). A harmadik lépcsőben a zsűri további szakmai szempontok alapján nézte meg a webáruházakat, és ezek közül 25-öt juttatott be a döntőbe.

Magyar sikerről még itt  is olvashatsz!

Kiosztották a hazai termékek népszerűsítéséért járó nívódíjat

 

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!