spot_imgspot_img
spot_img

Ettől a karácsonyi reklámtól tényleg összeszorul a szíved

-

Article Top Ad (AdSense)

A #believeinchristmas reklámfilm üzenete egyértelmű: az összetartozás garantálja, hogy senki és semmi ne vegye el tőlünk a karácsony örömét.

A korábbi sikeres karácsonyi reklámok, például a „Henry, a süni” hagyományait folytatva, az új animációs film az idén mindannyiunk előtt álló kihívást, az energiaválságot helyezi a középpontba.

Több mint 225 millió megtekintéssel az Erste Csoport karácsonyi hirdetései elérték, hogy az osztrák bankház legyen a világ egyik legsikeresebb márkaneve az ünnepi reklámok piacán.

Tekintse meg a #believeinchristmas hirdetést az Erste Csoport honlapján, valamint a Facebook-on, a YouTube-on és a Twitteren.

Az idei reklámfilm mindannyiunkról és arról a sok-sok kihívásról szól, amellyel a társadalomnak most szembe kell néznie. A szükség idején azok a közösségek maradnak erősek, ahol az egyének segítik egymást. Ezt szeretnénk bemutatni a #believeinchristmas filmünkben. Kerüljünk közelebb egymáshoz: erről szól a karácsony” – magyarázza Mario Stadler, az Erste Csoport csoportszintű brandmenedzsment és kommunikációs vezetője.

„Akik hisznek magukban, többet érnek el. Nekik pedig kell egy bank, aki hisz bennük. Mi az Ersténél támogatjuk a közösségeket, hiszen egy aprócska gyertya fénye is lehet erős, ha összefogunk” – tette hozzá Blaumann Debóra, az Erste Bank Hungary marketing és PR vezetője.

A karácsony az idén különlegesebb, mint valaha

Az Erste Csoport új karácsonyi reklámfilmjének középpontjában álló falu az ünnepi készülődés kellős közepén tart, amikor egy rejtélyes alak azon munkálkodik, hogy tönkre tegye mindenki karácsonyát. Ide-oda lopózik a faluban, titokban elvágja a villanyvezetékeket és tönkreteszi a kocsik üzemanyagtartályát. Ezzel olyan problémával szembesíti az ártatlan falubelieket, amelyet az idén mindannyian a kelleténél is jobban megismertünk: az energiaválsággal.

Ám a falu lakói nem hagyják, hogy ez a rosszakaró megkeserítse az ünnepet; senki nem akadályozhatja meg, hogy méltón ünnepeljenek. A vastag sál és a szánkó akkor is jó hangulatot teremt, ha nincs elég olaj és áram. Ez a karácsony nem olyan, mint a többi, ám a #believeinchristmas mondanivalója az, hogy a karácsony – most is, mint minden évben – az összetartozás és a szeretet ünnepe.

fotó: freepik

Az Erste Csoport hosszútávú karácsonyi sikersztorija

A Henry, a süni (2018), a Hanna, a dongó (2019), valamint Edgar, a zeneszerző (2020) és az apai örömök elé néző Jakub (2021) után a #believeinchristmas az ötödik nemzetközi karácsonyi reklám, amelyet az Erste Csoport a Jung von Matt DONAU ügynökséggel együttműködésben készített. Az új reklámmal szemben magasak az elvárások, hiszen az előző karácsonyi hirdetéseket összesen több mint 225 millió alkalommal nézték meg és több mint 25 reklámszakmai díjjal ismerték el.

Már bizonyított partnerek közreműködésével

Újfent a Jung von Matt DONAU ügynökség gondoskodott az Erste Csoport karácsonyi animációs filmjének kreatív megvalósításáról. Werner Singer, az ügynökség kreatív igazgatója és egyben ügyvezető partnere kiemelte: „Az idei filmben az ünnepeket nem a karácsonyfán meleg fénnyel világító gyertyák jelenítik meg, és nem is a gőzölgő kályha. Ugyanis, az energiaválság mindenkit utolért a #believeinchristmas sztorijában is. Ugyanakkor a film arra hívja fel a figyelmet, hogy a karácsony valódi lényege a szeretet ünneplése. Az üzenet – „Higgy a karácsonyban” – nagyobb jelentőséget kapott idén, mint valaha.”

A Zauberberg két tehetsége, Dorian és Daniel irányította az idei reklámfilm produkciós munkálatait az Able&Baker animációs stúdióval együttműködésben.

Közreműködtek:

Ügyfél: Erste Group Bank AG

Csoportszintű Brandmenedzsment vezető: Mario Stadler

Tanácsadó: Martin Radjaby-Rasset

Csoportszintű Brandmenedzsment: Daniel Ratzenböck, Juraj Flimel

Ügynökség: Jung von Matt DONAU

Kreatív igazgató: Werner Singer, Gerd Schulte Döinghaus

Copywriter: David Schneider

Művészeti vezető: Gerd Schulte Döinghaus

Ügyfélkapcsolat: Katharina Höller, Anamarija Stojic

A Disney bemutatja az „Ideje együtt lenni” c. varázslatos hangulatú karácsonyi kisfilmjét

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!