spot_imgspot_img
spot_img

Értékelj gyorsan és egyszerűen éttermet

-

Article Top Ad (AdSense)
Ha étteremben járunk, manapság már teljesen normálisnak számít, ha mielőtt belefognánk az étel elfogyasztásába, előkapjuk a telefonunkat- és képeket készítünk. Posztolunk és értékelünk, hangot adva annak a véleménynek, ami számunkra az adott étteremben aktuális.
Fotó: Pixabay

Jelentős a vendéglátó helyek számára

Számottevő jelentőséggel bír a vendéglátóhelyek számára is, fontos az effajta marketing, hiszen így a világhálón terjedhetnek egyszerűen és költségmentesen. A trendek már alapjában is azt követelik mindenkitől, hogy dokumentáljon, megjelenjen, illetve információkat adjon éppen hol és mit csinál. Ez kifejezetten érvényes a- ma oly divatos- gasztronómiára. Már szinte az nem is létezik, ami nem jelenik meg a social média felületeken.

FastReview kártya, véleményezz azonnal

A FastReview kártya alkalmazása pontosan annak az igénynek a kiszolgálására jött létre, ami a társadalmi innováció által szükségessé vált. A szolgáltató szektorban a versenyképesség egyik kulcsa az ügyfelek, vendégek minél teljesebb- az igényeinek leginkább megfelelő- kiszolgálása. Külföldön nagy sikernek örvend a FastReview kártya alkalmazása, amelynek segítségével távozás előtt pillanatok alatt értékelést adhatnak az igénybe vett szolgáltatásról a vendégek. Magyarországon néhány hónapja indult hódító útjára, elsők között kezdte használni Budapest két nívós bárja, a Spritz Bar Gozsdu és a Kispipa Bar&Food.
fotó: Pixabay
Ez azért is fontos, mert manapság megszokott gyakorlat, hogy az olyan helyekről, ahol nem jártunk még, az interneten keresünk minél több információt, véleményt, amelyek alapján döntést hozunk. A sok pozitív értékelés tükrözi a szolgáltatás színvonalát, ami által erőteljes csábító hatást képes kifejteni. Ez mellett fontos az is a vállalkozások számára, hogy gyors és érthető visszajelzést kaphassanak az adott szolgáltatásról.

Értékelés a lehető legegyszerűbb módon

Többek között a vendéglátóhelyek számára is nagy segítséget jelent az értékelések megszerzésében a FastReview megoldása, hiszen a vendégeket egyetlen mozdulattal tudják az értékelő felületekre irányítani, illetve személyesen ösztönözni arra, hogy adjanak le értékelést. A dolog lényege és egyszerűsége abban rejlik, hogy a vendégek a távozásuk előtt hozzá érintsék az NFC képes mobiltelefonjukat- egy NFC chippel és QR kóddal ellátott kártyához. Ez után olyan platformra irányítja őket, ahol pillanatok alatt el tudják készíteni az értékelésüket.
A gyorsaság mellett a módszer nagy előnye, hogy a helyszínen tartózkodva motiváltabb az értékelés adásában, mint távozása után, amikor sokkal kisebb eséllyel szánna időt arra, hogy ezt megtegye.
Az NFC technológiának hála, a vásárlóknak elég a FastReview kártyához érinteni okostelefonjukat- és máris előttük lesz Facebook, Google, Tripadvisor, stb. profil– ahol azonnal értékelhet.
Fotó: Pixabay

A legendás múlt és a legmodernebb jelen találkozása

Maga a kártya – az új gyorsabb értékelési mód mellé- még plusz szolgáltatásokat is ad. Egyrész kézhez kapnak a vállalkozások egy fizikailag kézbe vehető kártyát, amelynek már a megjelenése is exkluzivitás élményét adja át, lézerrel gravírozott, logóval ellátott és a hátulján lévő QR kód Apple és Android telefonokra egyaránt kompatibilis. Másrészt kapunk vele egy olyan szoftvert, ami a social média profilok gyűjtőhelye. Egyszerre lehetünk jelen a Facebook-on, Instagram-on, (TikTok-on), Google-n, TripAdvisor-on, vagy éppen a Booking.com-on. Nem utolsó sorban pedig egy olyan felület is rendelkezésre áll általa, ami egyből megmutatja az éppen aktuális helyzetet.
Azonnali kimutatás áll rendelkezésre, mit és hogyan értékelnek, valamint a műszerfalon látni lehet azt is, hogy a kollégák hogyan használják ki ezt a lehetőséget a vendégek elégedettségének felmérésében.
Fotó: Pixabay

Mennyire életképes ez a technológia

Az kétségtelen, hogy szükséges a gyors információáramlás és a minél gyorsabb kommunikáció. A mai világ alapvetése ez a kettő. Az megint más kérdés, hogy mennyire vagyunk nyitottak az effajta megoldásokra. Egyértelmű viszont, hogy szükséges és minél szükségesebb, annál gyorsabban terjedhet el ez az új megoldás, legyen az a vendéglátás, vagy bármiféle szolgáltatás.

Szerző: Budafoki Tamás

Fotó: Pixabay

Kutatás: hogyan befolyásolnak az internetes reklámok?

Az eMAG mobilappjával a leginkább elégedettek a magyar internetezők

Sztárok, akik az interneten találták meg a szerelmet

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!