A dél-koreai autómárka 2021-ben szemléletet váltott. Olyan tér megalkotását tűzte ki célul modelljeiben, amely mozgás, vagyis utazás közben inspirálja az emberek kreativitását. A Kia célja, hogy eredeti, ötletes és izgalmas elektromos autókat alkosson, emellett személyre szabható mobilitási szolgáltatásokkal igazodjon a vásárlók elvárásaihoz.
Októberben érkezik az új elektromos Kia EV6. Bár az ügyfelek még csak képen láthatták az autót, és az ára sem volt ismert a foglalás időpontjában, Magyarországon mégis rekordidőnek nevezhető 24 óra alatt gazdára talált az első ötven gyártáshely.
A Kia EV6 a valaha volt legjobb elektromos vezetési élményt kínálja. Ez a lenyűgöző teljesítmény a www.kia.com/hu/modellek/ev6/reveal oldalra kattintva fedezhető fel.
A Kia tervei szerint 2027-ig hét új, tisztán elektromos hajtású modellel bővíti kínálatát.
2020-ban huszonötödik születésnapja alkalmából a Kia huszonöt beteg gyermek kívánságát teljesítette a Csodalámpa Alapítvány segítségével, így megvalósítva álmukat.
A Kia 2021 elején márkaidentitást váltott. A cég új arculata és szlogenje a márka átalakulásának első jele, emellett a vállalat új piacok és működési területek felé nyit. Célja, hogy innovatív mobilitási termékek és szolgáltatások bevezetésével egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye ügyfelei mindennapjait. A Kia új szlogenje, a „Movement that inspires” („A mozdulat megihlet”) is a márka új céljait tükrözi.