spot_img
spot_img
spot_img

Egy ingyenes alkalmazás a karácsonyi zsúfoltság elkerüléséhez

-

Article Top Ad (AdSense)

A budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóközpontok látogatottságát tudjuk megtekinteni napra és órára lebontva az ingyenessé tett LocSight alkalmazás segítségével. 

Az online platformon megnézhetjük, mikor érdemes elindulni a karácsonyi bevásárlásra, hogyan tudjuk a tömeget elkerülni. A jelenlegi vírushelyzetben érdemes figyelni arra, hogy minél kevesebb emberrel kelljen kontaktusba kerülni.

A jelen pillanatban Európában egyedülálló kereskedelmi térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország által közösen fejlesztett felület átlátható. Az alkalmazást egyszerű használni, mindössze ki kell választani a kereskedelmi egységet.

A Westend, az Allee, a Lurdy-Ház, a Sugár, a KÖKI Terminál, a Mammut mellett még megannyi más budapesti és Pest megyei Stop Shop, üzletközpont is itt van a listán.

A LocSight oldala így néz ki:

kép forrása: kreativeonline.hu

 

Itt a link is hozzá: https://www.locsight.hu/karacsonyibevasarlas2020

Bal felső sarokban tudjuk kiválasztani a plázát, és a színjelzések megmutatják, hogy az adott időpontban mekkora a tömeg a helyen.

Az elemzés a november elsejétől számolt napi látogatottsági adatokat tartalmazza, az adatsor december végéig napi szinten frissül.

 A skálán sárga színnel jelölt mezők jelzik a kisebb forgalmú időszakokat, míg az egyre sötétedő narancs színek a forgalmasabb időszakokat mutatják.

Aki bevásárláskor szeretné elkerülni a tömeget, lehetőleg válassza a skála első felében található színekkel jelzett idősávokat.

Forrás: www.locsight.hu/karacsonyibevasarlas2020

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!