spot_img
spot_img
spot_img

Cseppke új baba-mama boltot nyit a belvárosban!

-

Article Top Ad (AdSense)

8 év, megannyi siker és megannyi buktató. Egy márka, amit ma már szinte minden anyuka ismer itthon, főleg, mióta Tomán Szabina az RTL Klub képernyőjén látható Cápák között című műsorban kiváltasztotta őket: Cseppke. 

Kreativitás, minőség és egy csipetnyi szeretet. Tipegő hálózsákok, amelyek a legjobbak a gyerekeknek. A két barátnő Giret Fruzsina és Laár Györgyi vállalkozása szintet lépett, baba-mama boltot nyitnak a belvárosban, ahol szinte minden beszerezhető, amire egy kicsinek és anyukájának szüksége lehet.

Egy csepp Cseppke sztori

A Cseppke márkát két barátnő, Giret Fruzsina reklámszövegíró és Laár
Györgyi jelmeztervező-grafikus alapította több mint 8 éve. A családi teendők összeegyeztetése a munkával egy kisgyerekes anyukának nem a legkönnyebb, ezért is indult a márka. Fruzsi is minél többet szeretett volna lenni a fiával, de közben szerette volna megélni is az anyaságot. Így a tervezés és a kreativitás szülte a Cseppkét és nyálkendők készítésével kezdtek. Ám hamar kiderült, ez kevés a boldoguláshoz. Így találtak rá a tipegőhálózsákra, amelynek magyarországi bevezetése és megismertetése az anyukákkal az ő érdemük. Régebben egyáltalán nem létezett Magyarországon ez a kamáslis megoldás, ami azóta már a picik kedvence itthon. A Cseppke fejlesztése, a tipegőlyukak végén elhelyezett kinyitható-becsukható zokni, az amúgy is hasznos éjjeli viseletet még praktikusabbá teszi. A lányok elképesztő sokat dolgoztak az első időben, bár ez azóta sem változott. Az elszántság és a szeretet az, amivel a Cseppkét menedzselték, a zsákocskáikat fejlesztették és tették általuk nyugodtabbá és boldogabbá a babák és szülők éjszakáit. 

Csoda a gyerekszobában

Azóta a Cseppke újító szemlélettel, a vásárlói visszajelzésekre érzékenyen reagálva fáradhatatlanul tökéletesíti termékválasztékát, és fantasztikus
fejlesztésekkel teszi magát a piacon nemcsak megkerülhetetlenné, de utánozhatatlanná is. A márka nevéhez fűződik például az Androidon és iOS-en egyaránt megtalálható Cseppke Tente applikáció, amely azon túl, hogy altató hangokkal és hangos mesékkel támogatja a gyermekek délutáni/esti altatását, modern technológiája révén csodát is varázsol a gyerekszobákba: a
hálózsákokon szereplő minták és figurák a mobileszközök kameráján keresztül életre kelnek és néhány másodperces történetekkel, versikékkel vagy dalocskákkal örvendeztetik meg a kicsiket.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Mindenki a mesterséges intelligenciát akarja a társkeresőknél

Versenyt futnak az online randialkalmazások a mesterséges intelligencia-alapú asszisztensek fejlesztésében, amely a Z-generáció frusztált tagjait segítené a romantikus beszélgetésekben.

Brutálisan jó funkciót kap a mobilos Gmail

Első körben az Android felhasználók kapják meg a mobilos Gmail újítást, ami igazán nagy segítség lesz a levelek kezelésében.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!