Bővül a Citroën elektromos autó kínálata

-

Az akkumulátort hidrogén üzemanyagcellával kombinálva a Citroën ë-Jumpy Hydrogen nagyobb hatótávolságot biztosít elektromos üzemmódban anélkül, hogy a modell már ismert erősségeiből engedne. A modell több, mint 400 km-es hatótávolságával és kevesebb, mint három perces hidrogénfeltöltésével a jövő elektromos kishaszonjárműveinek előfutára. A Citroën szinte teljes kishaszonjármű-sorozatát elektromosítja 2021-re , az ë-Jumpy már rendelhető, a My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen és ë-Jumper a közeljövőben lesz elérhető. A márka modern, fejlett technológiájú és megfizethető megoldásokat kínál ügyfelei különböző felhasználási és mobilitási igényeinek kielégítésére. A Citroënnél biztos van megoldás a különböző vállalkozók számára. 

“Az ë-Jumpy Hydrogen kibővíti kishaszonjárműveink kínálatát. A hidrogén üzemanyagcellát és az akkumulátort ötvöző felépítésével a furgonunk mindkét technológia legjavát kapja. Az alkatrészeket ötletes kialakítás szerint integrálták, így méretük nem befolyásolja a teherbírást, ami a szakemberek számára döntő tényező ebben a szegmensben. Az ë-Jumpy Hydrogen több, mint 400 km-es hatótávolságával, a külső hőmérséklet hatótávolságra gyakorolt csökkentett hatásával, mindössze háromperces töltési idejével és és a lassítások során még hatásosabban visszanyert energiával, kiválóan megfelel a vállalkozók igényeinek “ – nyilatkozta Laurence Hansen – a Citroën termék- és stratégiai igazgatója.

Innováció a vállalkozásokért

A Citroën most hidrogéntechnológiával egészíti ki elektromos kishaszonjármű-választékát. A vállalkozások 8 százaléka ugyanis napi 300 km-nél hosszabb utat tesz meg a gépjárművével, vagy nincs ideje a nap folyamán a jármű újratöltésére. A márka kínálata megfelel ezen szegmens kihívásaira.

Az ë-Jumpy Hydrogen elektromos furgon üzemanyagcellával és újratölthető akkumulátorokkal, és egyben az első Citroën, amelyet ilyen típusú energia hajt. Noha új technológiát alkalmaz, megtartja a hasznos teherbírását. A praktikus új modell hatótávolsága meghaladja a 400 km-t, és három 700 bar nyomással is terhelhető szénszálas hidrogéntartálya, amely az első ülések alatt, az akkumulátor mellett kapott helyet, mindössze három perc alatt feltölthető. A zéró CO2-kibocsátás mellett az egyéni vállalkozók és kereskedők továbbra is teljes szabadsággal használhatják az utakat a környezetvédelmi okból korlátozott városi területeken.

Az ë-Jumpy Hydrogen teljesen elektromos, az energia két forrásból származik: egy 45 kW-os üzemanyagcella, amely három hengeres tartályban tárolt hidrogén fogyasztásával termel villamos energiát, és egy 10,5 kWh-s akkumulátor, amely 50 km-nyi tartalékként használható. Ez utóbbi automatikusan átveszi az energiaszolgáltatást, ha a hidrogéntartály kiürül. A hidrogén üzemanyagcella biztosítja a jármű hatósugarát, az akkumulátorra olyan átmeneti fázisokban van szükség, mint az erős gyorsítás és a meredek szakaszok, amelyek extra energiát igényelnek. Ez a két energiaforrás együttesen táplálja a motort és a hajtásláncot. Az akkumulátor a lassítás során visszanyeri az energiát, és a megfelelő töltöttségi szint biztosítása érdekében a hidrogén üzemanyagcella által termelt áram segítségével automatikusan is töltődik. Természetesen az elektromos járművek töltőállomásain is tölthető kábel segítségével.

“A Citroën széles offenzívát indított a kishaszonjárművek területén teljes elektromos választékot kínálva az európai piacon 2021- ben, amely akár 26%-ot is nőhet 2020-hoz képest. De a Citroën nem áll meg. Hűen ahhoz a céljához, hogy termékeit a vállalkozások és szakmai igényeik ihlessék, teljes elektromos kisteherautó-ajánlatát kibővíti a Citroën ë-Jumpy hidrogénes változatával. Ez az új technológia azoknak az ügyfeleknek felel meg, akik rendszeresen vezetnek nagyobb távolságot, vagy gyorsabb töltésre van szükségük. A Citroën a cégek és vállalkozók számára ezért széles elektromos kishaszonjármű-palettát kínál, amely lehetővé teszi számukra, hogy tevékenységüket fenntartható módon biztosítsák, a mindennapi használattal, a környezetvédelmi kihívások kérdésekkel és a városi behajtási korlátozások növekedésével összhangban.”– Anne-Lise Richard, a Stellantis alacsony kibocsátású járművek üzletágának vezetője

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!