Magabiztos és nagyon sikeres – ezek az amerikai dalszerző és énekes, Bebe Rexha legfőbb jellemzői, aki számos kitüntetéssel büszkélkedhet. Ő az új kampány arca, mely Európa-szerte március 22-től indult a Deichmann online csatornáin és üzleteiben.
Karakteres személyiségével és mégis természetes jelenségével Európa legnagyobb cipőkereskedelmi láncának fiatal célcsoportját szólítja meg Bebe Rexha, aki magabiztos fellépésével a nőknek kíván erőt sugározni. Az amerikai zenei szenzáció Eminemnek, Rihannának és Selena Gomeznek írt számaival hívta fel magára a figyelmet. Ugyanakkor a saját dalai, például az „In The Name of Love” is bizonyítják, hogy a sztár kiváló és érzékeny énekesnő. A #WhateverSuitsYou kampány modelljei az énekesnő klasszikus és egyben vagány stílusát mutatják be. „A különböző stílusok a sokoldalúságomat fejezik ki” – árulta el Bebe a kampány fotózásán, Los Angelesben. A kollekció sokféle lehetőséget rejt magában az önkifejezésre, ahogyan a kampány mottója is szól: „Life is all about making choices and it is on you to decide who you want to be – Az élet arról szól, hogy döntéseket hozunk és mi döntjük el, hogy kivé válunk”.
A PUMA és Deichmann közös kollekciójában több exkluzív Puma cipővel és táskával találkozhatunk.
A laza, fehér sneakerek időtállóak, letisztultak, könnyedséget visznek az outfitbe, az arany és rozé arany dekoráció pedig egy kis nőies vagányságot. A kollekció részét képező hátitáska és shopper teszik teljessé a megjelenést akár sportos, akár nőiesebb öltözékhez.
A #WhateverSuitsYou hashtag a nők bátorítására szolgál, hogy szeressék önmagukat, viseljék büszkén a stílusuknak megfelelő ruhákat, kiegészítőket.
A kampányfotózás Brian Ziff-fel, a divat- és zenei világra specializálódott fotográfussal készült, aki többek között már olyan sztárokkal is dolgozott együtt, mint Shawn Mendes, Whiz Khalifa, Lindsay Lohan, vagy Jessie J. A fotózás helyszínéül LA kevésbé népszerű részei szolgáltak.