spot_img
spot_img
spot_img

Az ősz színei: piros és narancssárga – miről árulkodnak ruházatunkon?

-

Article Top Ad (AdSense)

Abban a pillanatban, hogy kinyitjuk a szemünket és érzékelünk egy színt, érzelmileg azonosulunk vele. A színeknek kiemelkedő szerepük van a mindennapjainkban, így nem mindegy, hogy a ruházatot és cipőt illetően milyen színt választunk munkába vagy akár egy esti buliba.

 Minden színnek megvan a maga jelentése és hatása, nem csak viselőjére, de környezetére egyaránt. Az ecipo.hu most a magabiztosság és a kreativitás, tervezés színeit mutatja be aktuális kínálatában.

A magabiztosság színe – piros

A piros a magabiztosság színe, szenvedélyről, érzelmekről és öntudatosságról árulkodik. Ha vörös színt viselünk, mások határozottnak, ugyanakkor közvetlennek fognak érzékelni. Ösztönző, stimuláló, energetizaló hatással bír. A szivárvány legfelső sávjának színe növeli a lelkesedést, emeli a pulzusszámot és szívverést – talán ezért is a szerelem színe.

Amelyik szín mindig buli hangulatot teremt – narancssárga

 A narancssárga egy meleg, vonzó szín, amely lelkesedést sugároz. Élénk, világos tónusban kedélyes, vidám és játékos, sötétebb árnyalata titokzatosabbá teszi megjelenésünket. E szín viselője tele van energiával, jó a tervezésben és nagy fokú kreativitás jellemzi. Barátságosságot, megbízhatóságot sugall, elősegíti a szocializációt.

A piros és narancssárga rokon színek, így nagyszerűen kombinálhatjuk – egymáshoz illő árnyalataikat – ruházatunkban. Az ősz színeiben pompázó cipők a világosabb szetteket remekül kiemelik és feldobják, míg az élénkebb összeállításokat nagyszerűen kiegészítik. Kiváló választás lehet például randevúra egy magabiztosságot, szenvedélyt sugárzó vörös, munkába pedig egy kreativitást, lelkesedést sugalló narancs lábbeli.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Egy kis luxus a végsőkig: Miért költ a Z generáció akkor is, ha bizonytalan a jövő?

A gazdasági nihilizmus és az érzelmi vásárlás pszichológiája a Z generáció körében: hogyan lett a retail therapy az új boldogságkeresési forma, és mit lépnek a márkák?

🏔️ Világjáró kalandorok – 5. rész: Patagónia, ahol a természet mesél

"Patagónia olyan, mintha egy másik világba csöppentünk volna. A természet itt uralkodik, és mi csak vendégek vagyunk. Lili boldogsága, amikor a lámákkal sétált, vagy amikor először látott gleccsert, mindannyiunk számára felejthetetlen élmény marad."

🏰 Világjáró kalandorok – 4. rész: Málta, ahol a történelem életre kel

"Málta apró sziget, de óriási szabadságot ad. Olyan, mintha a történelem és a jelen kézen fogva járnának itt. Lili kalandjaiból mesék születnek, mi pedig újra gyerekek lehetünk mellette."

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!