Nagyjáték: 2 millió dollár értékben osztogatna szét kocsikat a Volvo

-

Az esély ugyan nem túl nagy, hogy mindez tényleg bekövetkezzen, de vélhetően így is rengetegen fognak részt venni a Volvo kampányában.

A Super Bowl nem egy szimpla esemény, hanem jóformán nemzeti ünnepnap Amerikában. Majdnem akkora hírverést kap az, aki fellép a szünetben vagy előrukkol egy frappáns reklámmal, mint maguk a résztvevő csapatok. Pontosan tudják ezt a Volvónál is, és úgy gondolták, megfejelik a tavalyi „ajánlatot”, amikor azt ígérték, 1 millió dollár értékben osztanak szét autókat a promóció résztvevői között.

Miért 1 millió? Mert több mint egymillió életet mentett meg a hárompontos biztonsági öv, ami a svéd márka találmánya. Az „autóosztáshoz” nem kellett más, mint hogy safety történjen a pályán. Safety például akkor következik be, ha a támadó csapat a saját end zone-jában elveszíti a labdát vagy szabálytalanságot követ el. Több módon is sor kerülhet rá, a lényeg, hogy igen ritka a Super Bowl történelmében: 54 játék alatt mindössze kilenc alkalommal volt rá példa, legutóbb 2013-ban.

Fotó: Volvo

Február 7-én ismét nekifut a Volvo, ám ezúttal 2 millió dollár „a keret”. A részvételhez nem kell mást tenni, mint ellátogatni a dedikált aloldalra – VolvoSafetySunday.com – és konfigurálni egy járművet, vagy egy kvíz segítségével megtalálni a hozzánk passzoló modellt. Ezt követően csak egy kattintás és nincs más hátra, mint a képernyőre tapadni február 7-én.

Mielőtt bárki lelkesen nekiállna összerakni álmai Volvóját az amerikai forgalmazó honlapján, nem árt kiemelni, hogy természetesen csak 18 életévüket betöltött, amerikai állampolgárok vehetnek részt a promócióban.

Pedig a kvíz szerint a V60 Cross Country lenne az én ideális társam – és mennyire igaza van…

Esetleg valami hasonló az NB1-es döntő alatt?

Fotó: Volvo

Ez is érdekelhet:

Ezt is megértük: még idén érkezik a villanyos BMW M modell

KIADVÁNYAINK

 

FRISS CIKKEINK

Hirdetés

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!