A Youtube megrendezi első saját szépségfesztiválját – Heti beauty összefoglaló

-

A  maszk eléggé kinyírta a sminkipart, ami meglátszik az Estée Lauder eladási statisztikáin is. Ennek ellenére zajlanak az események a szépségiparban: a L’Oréal megnyitotta Los Angeles-i központját, a Youtube pedig online szépségfesztivált tart a héten. A legfrissebb beauty hírek a szépségipar szerelmeseinek. 

Online szépségfesztivált tartanak a Youtube-on

Május 14-én tartja első szépségfesztiválját a videómegosztó platform, amit mindenki ingyen nézhet majd meg. Az érdeklődők a youtube.com/fashion oldalon tudnak csatlakozni az eseményhez, amit idén még online rendeznek meg, ugyanakkor a szervezők kiemelték: bíznak benne, hogy a 2022-es fesztivált már személyes részvétellel tarthatják meg. A Youtube által kiadott sajtóközlemény szerint az előadók főként szépség-, wellness- és egészségügyi tippeket osztanak meg a nézőkkel, valamint fontos beszélgetéseket folytatnak a szépségiparon belüli sokszínűség és az egyenlőség is témájában is.

A Youtube-on pár éve nagyon elterjedtek a szépségápolási vlogok, a fesztivál egyik megálmodója a videómegosztója egyik leghíresebb beauty vloggere – Emma Chamberlain. Mellette Patrick Starr sminkmester is a szervezők közé sorolható. Az online fesztiválon természetesen a szépségápolás kerül a középpontba, emellett ismert világsztárok – például Jessica Alba És Pharrell Williams – is bemutatja saját beauty brandjét.

A szépségfesztivál sztárjai
A szépségfesztivál sztárjai | Fotó: People

Az Estée Lauder eladásai nem hozzák a várt szintet – Beauty hírek

Az Estée Lauder eladásai ugyan minden régióban nőttek, de nem feleltek meg az elemzők becslései szerint jósolt elvárásoknak. A sminktermékek iránti kereslet még mindig őrlángon van, a fogyasztók sokszor nem látják értelmét az arcfestésnek a maszkviselet miatt. Az alapozó és a rúzs eladásai különösen lecsökkentek a világjárvány következében: a dolgozók napközben még nem tértek vissza az irodákba, az éjszakai élet pedig a világ legtöbb országában ellehetetlenült – tehát nem volt hova kisminkelni magunkat.

A Covid-19 újabb hullámai a boltok ismételt leállását is okozták a fontos piacokon, köztük az Egyesült Királyságban, Japánban, Kanadában, Franciaországban és Brazíliában is. Az üzletek felé irányuló fogyasztói forgalom világszerte továbbra is csökken a pandémiát megelőző szinthez képest – közölte az Estée Lauder közleményében. Ázsia az egyetlen olyan régió, ahol az elmúlt negyedévben növekedett a sminkeladás.

Sminktermékek
Az Estée Lauder eladási nőttek, csak nem a várt mértékben | Fotó: Dermstore

Los Angelesben nyitja meg második “beauty főhadiszállását” a L’Oréal

A L’Oréal USA megnyitja második vállalati központját az országban. A kozmetikai óriás új Los Angeles-i központja a kaliforniai márkák – a NYX, az Urban Decay és a Pulp Riot – alkalmazottait gyűjti egy helyre, és otthont ad az első nyugati parti L’Oréal Professional Products Academy-nek. Az akadémia egyfajta gyülekezőhely lesz a szakmai szépségközösség számára, valamint oktatási központként is használják majd.

Érdekes húzás ez a szépségóriásról most, hogy világszerte megkérdőjeleződött az irodai munkavégzés szerepe. A L’Oréal 2022-ben megnyíló „campusát” elvileg arra tervezték, hogy az alkalmazottak egy hibrid munkamodellt folytathassanak a világjárvány után. Tavaly augusztusban az óriásvállalat már bejelentette, hogy munkatársai a COVID után is heti 2 napot dolgozhatnak otthonról. A cég első központja Manhattanben, a Hudson Yards negyedben található.

A L'Oréal új központja
A L’Oréal új központja | Fotó: BOF

Forrás: Business Of Fashion– Beauty hírek

33 millióért licitálhatunk Michael Jordan kosaras cipőjére

 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!