spot_img
spot_img
spot_img

A világsztárok körében is hódít a mesterséges gyémánt

-

Article Top Ad (AdSense)

Egyre több világsztár visel valódi helyett mesterséges, azaz laboratóriumban készített gyémántot, amely etikus és fenntartható alternatívája a föld mélyéről származó drágaköveknek. Leonardo DiCaprio – a Véres gyémánt című film sztárja – pedig be is fektetett egy mesterséges gyémántokat gyártó cégbe.

A laboratóriumban készült gyémántok magját valódi gyémánt adja – mondja Feil Róbert ékszerész, az ARTIDIA mesterséges gyémánt márka tulajdonosa – de előállításukhoz nem kell megbolygatni a természetet, hiszen ezek a drágakövek fejlett technológiával, laboratóriumi körülmények között születnek. Sem szabad szemmel, sem mikroszkóppal nem lehet megkülönböztetni őket a valódi gyémántoktól, az áruk viszont nagyjából a fele a bányászott drágaköveknek.

Penelope Cruz és Nikki Reed nemcsak szívesen hordanak mesterséges gyémántot, de saját ékszercsaládot is létrehoztak belőle. Emma Watson, Zendaya, Laura Dern, Zoe Kravitz, Meghan Markle és Karlie Kloss szintén viselt már laboratóriumban növesztett gyémántokat a vörös szőnyegen.  Lady Gaga pedig a Csillag születik premierjén jelent meg mesterséges gyémántból készült fülbevalóval.

Van olyan híresség, aki még ennél is tovább ment. Leonardo DiCaprio, aki évtizedek óta a környezetvédelem szószólója és a 2006-os Véres gyémánt című film sztárja néhány évvel ezelőtt befektettet egy mesterséges gyémántokat gyártó cégbe.

A magyar sztárok is viselhetnek mesterséges gyémántot, ha szeretnének. Három év előkészítés után tavaly vezették be megálmodói a magyar mesterséges gyémánt márkát, az ARTIDIÁT. Még várjuk, ki lesz az a magyar híresség, akinek mesterséges gyémántból készült jegygyűrűvel kérik meg a kezét.

További információ:

Celebrities Who’ve Worn Lab-Grown Diamonds (theknot.com)

Celebrities Who Wear Lab-Grown Diamonds | (brilliantcarbon.com)

https://artidia.hu

https://www.facebook.com/artidia.hu

https://www.instagram.com/artidia.hu/

Napimádóknak tervezve

 

Megjelent a magyar márka új, tavaszi-nyári kollekciója

 

 

 

 

 

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Egy kis luxus a végsőkig: Miért költ a Z generáció akkor is, ha bizonytalan a jövő?

A gazdasági nihilizmus és az érzelmi vásárlás pszichológiája a Z generáció körében: hogyan lett a retail therapy az új boldogságkeresési forma, és mit lépnek a márkák?

🏔️ Világjáró kalandorok – 5. rész: Patagónia, ahol a természet mesél

"Patagónia olyan, mintha egy másik világba csöppentünk volna. A természet itt uralkodik, és mi csak vendégek vagyunk. Lili boldogsága, amikor a lámákkal sétált, vagy amikor először látott gleccsert, mindannyiunk számára felejthetetlen élmény marad."

🏰 Világjáró kalandorok – 4. rész: Málta, ahol a történelem életre kel

"Málta apró sziget, de óriási szabadságot ad. Olyan, mintha a történelem és a jelen kézen fogva járnának itt. Lili kalandjaiból mesék születnek, mi pedig újra gyerekek lehetünk mellette."

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!