spot_img
spot_img
spot_img

A svédek szerint ez a legfenntarthatóbb márka

-

Article Top Ad (AdSense)

Svédországban 2023-ban 1 600 márka közül a fogyasztók már negyedik alkalommal választották az outdoor céget a „ruházat- és divatmárkák” kategória legjobbjának. Ezzel pedig elnyerte az iparág legfenntarthatóbb vállalata címet Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése, a Sustainable Brand Index™ alapján.

„A meghatározó outdoor márkák ma már nem maradhatnak fent szilárd fenntarthatósági törekvések nélkül. Örömmel tölt el minket, hogy a Fjällräven ez irányú tevékenységét a fogyasztók látják és értékelik. Büszkék vagyunk arra, hogy a Fenix Outdoor cégcsoporton belül nem a Fjällräven az egyetlen márka, amely kategóriája élén végzett, hiszen a Naturkompaniet1 is első lett. Munkánkat a kezdetektől fogva a természet iránti felelősségteljes hozzáállás vezérelte, így ez a két elismerés mérhetetlenül fontos számunkra” – mondta Martin Nordin, a Fenix Outdoor ügyvezető elnöke.

Fotó: Fjällräven

A Fjällräven évek óta élen jár a környezeti hatások minimalizálásában, részben az egyik leginkább alábecsült, mégis legfontosabb fenntarthatósági jellemző, a termékek élettartamának további növelése révén. A svéd outdoor márka nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az általa tervezett ruhák és felszerelések időtállóak, tartósak és könnyen javíthatóak legyenek. Emellett az anyaghasználat terén is a fenntarthatóság játssza a legnagyobb szerepet: a Fjällräven az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben.

Fotó: Fjällräven

2011-re kifejlesztették az első olyan vízhatlan anyagot – az Eco Shell-t -, amely teljesen mentes a környezetre káros anyagok felhasználásától, 2015 óta pedig minden terméke, a ruháktól a hátizsákokon át egészen a sátrakig fluorkarbon-mentes impregnálással készül.

A Fjällräven az állatvédelemre a termékek előállításánál is kiemelt figyelmet fordít. 2014-ben indította el a Down Promise, vagyis pehelyfogadalom elnevezésű programját, amelynek értelmében minden termékükhöz kizárólag etikus forrásból származó, teljes mértékben nyomon követhető pelyhet használnak. 2015-ben pedig a gyapjú visszakövethetősége valósult meg a ZQ Woollal kialakított együttműködés révén.

Fotó: Fjällräven

A fenntarthatóság fontos eleme a tudatos újrahasznosítás is, amelyre kitűnő példa a Samlaren kapszulakollekció. Az így megalkotott egyedi termékek csak és kizárólag a gyártás során hátramaradt szövetanyagok felhasználásával készültek. A következő Samlaren kollekció április 18-ától válik elérhetővé.

Új tavaszi-nyári kollekció

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Tökéletes ajándékötletek kisbabáknak

Az ajándékozás mindig öröm, de ha kisbabáknak vagy friss szülőknek keresel ajándékot, a praktikum és az esztétika egyaránt fontos szempont. Ebben a különleges időszakban az életüket megkönnyítő, a baba kényelmét és fejlődését támogató ajándékok igazán értékesek. Íme néhány ötlet, amelyek garantáltan mosolyt csalnak minden családtag arcára.

Modern karrier a felső kategóriából – IT csoportvezető állás Budapest cégeinél

Az IT-szektor régóta az egyik legkelendőbb terület az álláspiacon, hiszen a fizetések tekintetében egészen kiemelkedő lehetőségekkel találkozhatnak a munkavállalók. A megfelelő képesítés persze elengedhetetlen és a területen belül is bőven akad mozgástér.

Mi teszi különlegessé az Eau de Parfumöt?

Az Eau de Parfum egyik legfontosabb jellemzője a magas parfümolaj-koncentráció, amely általában 15-20 százalék között mozog. Ez az összetevő garantálja, hogy az illat hosszabb ideig marad a bőrön, mint más illatok, például az Eau de Toilette. Az Eau de Parfum illatok mélysége és komplexitása egyedülálló, mivel több rétegben bontakoznak ki, és az idő múlásával változnak.

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!