spot_imgspot_img
spot_img

A METRO csoport kampányt indít a gasztronómiáért

-

Article Top Ad (AdSense)

A METRO csoport kampányt indít a gasztronómiáért!

 

A Covid rányomta a bélyegét a 2020-as évre. Legyen bármilyen szektor, mivel minden mindennel összefügg, megsínyli az időszakot. Többek közt a legsanyarúbb helyzet a turisztikának és a vendéglátásnak jutott, de úgy néz ki, felmérve a helyzetet, a METRO csoport lépéseket tesz.

 

A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogy a vírushelyzet miként teszi tönkre a gasztronómiai szereplőket, és a hozzá kapcsolható ágazatokat. Emellett arra is felhívja a figyelmet, egyúttal emlékezteti az embereket, hogy a karantén és a megszorításokkal teli élet milyen nehézségeket okoz a mindennapokban.

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintette. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hetekben. Nagyon sokan a tönk szélére kerültek, és akik kitartanak, azok is csak kenyéren és vízen élnek. Emberi sorsok, vállalkozások létjogosultsága forog most kockán – Alea iacta est, vagyis a kocka el van vetve, bármit is csinálunk.

Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO cégcsoport egyedülállóan a történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez, megsegítve ezzel a társadalmat és a szektort.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában. A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év nehézségeit, és egyénre szabott kihívásait. Bemutatja a család és a társadalom mindennapjait, azokkal a rájuk hárított, megkövetelt, alapvető szabályzókkal, melyek korosztálytól függetlenül érintik a társadalom minden rétegét. Az otthonokban töltött hétköznapok, az otthonokban töltött munka, a társadalmi érintkezések minimalizálása mind-mind megélhető, de hosszútávon felőrlő. A karantén realitásában eltöltött napok számát pedig csak visszanézve, a múltban tudjuk megszámlálni, mert előre senki nem lát. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal.

Maga a kampányfilm közvetlenül a végfogyasztókhoz, az emberekhez szól, annál a rettentő fontos oknál fogva, hogy ezzel támogassák a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére ezáltal egy étterem, cukrászda, pékség támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették, viszont közös érdek a magyar gazdaság életben tartása, erősítése. Ennek okán a METRO Csoport azt javasolja, hogy egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották. Hadd főzzenek, hadd maradjanak életben, és nem utolsó sorban bevételhez jutva nekik is legyen az ünnep az, amire mindenki vágyik.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg:

https://www.youtube.com/watch?v=dIhBTFz9Guo&list=PLTHKboT3muic-BpWMy4YeAW6XV8Dyz8Rd

 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!