Egy ízléses reklámfilmmel állt elő a világ egyik legnépszerűbb gyorsétteremlánca, a McDonald’s. Az ágy című szpot nem a termékek bemutatásáról szól. Nem hamburgerek és üdítők, vadító új ízek kerültek a reklámfilm középpontjába, sokkal inkább a gyermeki fantázia és az olvasás élménye.
A francia McDonald’s és ügynöksége ezzel a megkapó reklámfilmmel hívja fel a figyelmet arra a tényre, hogy a Happy Meal menük részeként az elmúlt 5 évben 60 millió gyerekkönyvet osztottak már ki. A gyorsétteremlánc hirdetése csak finoman, elegánsan elhelyezve tartalmazza a márkamegjelenítést.
A Cage The Elephant Trouble című számát felhasználó videóban egy kislány az ágyán egy folyón utazik, s a vízben felbukkan az édesanyja is, aki felkapaszkodik mellé. Az ágy voltaképp hajóvá válik. A fantasztikus hegyek közt, a mesék világát idéző szivárvány és hullócsillagok alatt az anya és gyermeke összebújva, vidáman sodródik az árral.
Ezt a kalandsorozatot azonban valahogy mégis a Mekinek köszönhetik, illetve az ott kapott mesekönyvnek.
Nagyon szimpatikus megoldás, hogy a márka és a Happy Meal csak a legutolsó pillanatokban jelenik meg ebben a látványos és szerethető reklámban.
A kreatív kisfilmet készítő TBWA reklámügynökség honlapján is nézelődhetsz: https://www.tbwa-paris.com/en
A reklámfilmet itt tudod megtekinteni:
Forrás: www.adweek.com
Ha hasonló színes híreket szívesen olvasnál, ezeket a cikkeinket is Neked ajánljuk:
„Nagy vagyok a szerelmemben”- Ady egyik verse szenzáció lett idén
Tovább csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét a világvállalat