Az idei év kihívásai a kreatívipart sem kímélték, azonban a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) a helyzet adta lehetőségekre koncentrálva folyamatos támogatást nyújt a hazai iparági szereplőknek. Az ügynökség munkájára nemrég nemzetközi viszonylatban is felfigyeltek.
Az amerikai Forbes magazin újságírója felkereste az MDDÜ vezetőjét, Bata-Jakab Zsófiát, hogy egy interjú keretében beszélgessenek a szektort érintő kihívásokról és a lehetséges megoldásokról.
Az cikkből megtudhatjuk, hogyan és milyen változtatások bevezetésével sikerülhet áthidalni a vírus okozta nehézségeket, illetve szó esik a divat- és designipart érintő pályázat hátteréről is, amely a KKV-k megújulását elősegítő technológiai fejlesztések támogatását célozza. Bata-Jakab Zsófia mesél az idén rendhagyó formában megrendezett Budapest Central European Fashion Week eseményről, a Budapest Fashion & Tech Summit divatipari konferenciáról, a nagy népszerűségnek örvendő mentorprogramokról, illetve a napokban induló Budapest Select Concept Store webshop hátteréről is, amely széleskörű láthatóságot biztosít a haza márkák számára.
A Forbes magazin interjúja az alábbi linken érhető el: