– A Kia új arculata és szlogenje a márka átalakulásának első jele
– Az új logót a szimmetria, a ritmus és az emelkedés dinamikája jellemzi, a Kia
határozottságának, és a vásárlók iránti elkötelezettségének formai jegyeként
– A Kia új márkaszlogent is hirdet: ‘Movement that inspires’
– A Kia új Guinness csúcsra készül: “a legtöbb egyszerre, egy helyen
tűzijátékot kilövő, vezető nélküli” drón világrekordját tervezi megdönteni, az
új logó bemutatóját kísérő show keretében
– Új márkacéljait és stratégiáját január 15-én mutatja be a Kia
A Kia ma bemutatta új logóját és szlogenjét, amelyek már a márka átfogó és teljeskörű
átalakulását vetítik előre. Az új logó bevezetése a Kia határozott ambícióinak és
elkötelezettségének jele, hiszen a vállalat célja, hogy vezető pozíciót érjen el a jövő mobilitásszolgáltatói piacán, szinte valamennyi tevékenységi ágazatának újragondolásával,
megerősítésével.
A logó a Kia új céljainak szimbóluma, megtestesítve azokat az értékeket és élményeket,
amelyeket a márka vásárlóinak kínál majdani termékein és szolgáltatásain keresztül. Ezeket az ígéreteket a márkanév kézírás szerű, kötött írásmódja vizuálisan is megerősíti. Az embléma három betűjének ritmusa a Kia inspiráció iránti elkötelezettségének szimbóluma, szimmetriája pedig a magabiztosság és az elkötelezettség jele. Az emelkedő vonalak a márka saját magával szembeni, folyamatosan növekvő elvárásait jelképezik, valamint azt a törekvést, hogy egyre magasabb minőségben szolgálja ki vásárlóit a jövőben is.
“A Kia új logója a márka eltökéltségét szimbolizálja. A Kia az elkövetkező változások, és az ezzel járó innovációk vezető szereplője kíván lenni.” – mondta Ho Sung Song, a Kia elnöke és ügyvezetője. “Az autóipar gyors átalakuláson megy keresztül, és a Kia proaktívan igazodik ehhez az új helyzethez. Új logónk arra is utal, hogy figyelünk ügyfeleink mobilitási szokásainak és igényeinek változásaira. Munkatársaink felkészültek, és készen állnak a gyors iparági változások jelentette kihívásokra.”
Az új logó bemutatóját rekordmennyiségű drón tűzijáték tette még látványosabbá a koreai Incheon felett: a show részeként 303 fényrakéta-drón öltött látványos alakzatot. Ez a mutatvány önmagában is Guinness értékű: “a legtöbb, egyszerre, egy helyen tűzijátékot kilövő, vezető nélküli drón” korábbi rekordja így megdőlt. A látványos légibemutató a Kia globális YouTube csatornáján is megtekinthető: https://youtu.be/s61_IsjqLzc
Új márkacélok és friss márkastratégia
Új logója mellett a Kia friss márkaszlogent is hirdetett: ‘Movement that inspires’. Az új márkastratégia részleteit, az ezzel összefüggő új célokat, filozófiát és azt, hogy mindez hogyan befolyásolja a Kia jövőbeli kínálatának alakulását, digitális bemutatón (New Kia Brand Showcase) ismerheti meg a nagyközönség január 15. pénteken, 13 órakor. Az esemény később a Kia YouTube csatornáján is megtekinthető lesz.
Az új Kia logó bemutatója a ‘Plan S’, a márka közelmúltban ismertetett, hosszútávú üzleti stratégiai tervének fontos lépése. A Plan S értelmében a Kia vezető szerepre törekszik a világ átalakuló autópiacán, stratégiájának alapeleme az elektromos járművek népszerűsítése, a személyre szabható mobilitási szolgáltatások körének szélesítése, valamint a vásárlók és a helyi piacok szükségleteinek és ízléseinek kielégítése.