spot_imgspot_img
spot_img

A budapesti Édes Város meghódítja Európát 

-

Article Top Ad (AdSense)

Az innovatív magyar startup, mely 2019 óta forradalmasítja a prémium desszertek piacát, egy  egészen egyedülálló platformot kínál az édesség kedvelőknek.

Budapest legjobb  cukrászdáinak kínálatát összegyűjtve, gondosan hűtött autókban szállítja az ínyenc  finomságokat közvetlenül a vásárlók otthonába. Az Édes Város csapata a hazai sikereken  felbuzdulva Bécset is meghódította, valamint több európai nagyváros is célkeresztben van, de ha úgy alakul, Ázsiára sem mondanának nemet. 

Az édesszájú budapestieket és a főváros agglomerációjában élőket megcélzó startup  mindössze néhány év alatt fejlődött komoly, európai színvonalú céggé, amit a közel  harmincezer teljesített megrendelésük és a szolgáltatásaik folyamatos bővülése is remekül  példáz. 

„Mindez azt bizonyítja, hogy még a nem túl kedvező gazdasági helyzet ellenére is képesek  vagyunk folyamatosan növekedni, ennek a növekedésnek a fókuszában pedig az Édes Város  missziója áll: hogy partnereinkkel karöltve – legyen az egy eldugott kis budapesti cukrászda  vagy népszerű hely – minél több embert segítsünk a szolgáltatásunkkal, és eljuttassuk  hozzájuk az üzenetünket. Azt, hogy ÉdesVárosban minden örömteli pillanat méltó ünneplést  érdemel! Szerencsére sok az elégedett, visszatérő vásárlónk, emellett folyamatosan  bukkannak fel az új érdeklődők is.” – meséli Bakonyi Gergő, az Édes Város egyik alapító tagja.

A magyar fiatalokból álló startup mindehhez jól átgondolt, komplex terjeszkedési stratégiát  alkalmaz, amelynek fontos része az itthon nemrégiben debütált megújult arculat, valamint a  szerteágazó üzleti- és marketing tervezet, amellyel nem titkolt céljuk több európai, később  pedig akár ázsiai városok meghódítása is. 

ÉdesVáros – A növekvő torta-nagyhatalom 

Az itthoni, kiemelkedően pozitív fogadtatás egyértelművé tette a külföldi piac meghódításának  szükségességét. Az Édes Város idén március óta van jelen a bécsi piacon, ahol már 8  cukrászda élvezheti az általuk nyújtott szolgáltatás előnyeit. Az Édes Város célja további 35  partner cukrászda bevonása a 2023-as év végéig, valamint hogy egy olyan prémium  minőségű nemzetközi szelekcióval lássák el a várost, amely egyedülállónak számít a  térségben.  

„Egy finom, prémium torta még a maximalista bécsiek szívét is meglágyítja. Miután  prezentáltuk a szolgáltatásunk előnyeit, az észérvek végül meggyőzték a cukrászdákat, hogy  a csatlakozás mellett döntsenek. Felhasználói oldalról nézve a bécsiek kényelmes emberek,  számukra az online vásárlás mindennapos rutin. A kettő együtt egyenes út a sikerhez.” – mondja Gergő. 

Ünnepeljenek dobostortával még a hong kongi felhőkarcolókban is! 

A bécsi terjeszkedéssel párhuzamosan folyik a kutatás és stratégiai tervezés a további külföldi  piaci térfoglalás kapcsán Juhász Diána, külföldi terjeszkedésért felelős szakember, valamint  Vitáry Dániel társalapító, stratégiai tanácsadó vezetésével. Az eddigi eredmények szerint  Berlin lenne számukra a következő ideális állomás, amelyet ráadásul a bécsi piacra  kidolgozott német nyelvű oldal is támogat. 

“További lépés előnyt jelent számunkra, hogy egy jellemzően nem tech alapú iparágban – mint  a cukrászat – belevittünk olyan új technológiákat amelyekkel a folyamatainkat automatizáljuk,  így könnyen skálázódunk akár új piacokon is” – említi meg Kassai Viktor, az Édes Város másik  alapító tagja, vezető fejlesztője. 

Pozsonyban még ebben az évben – a tervek szerint ősszel – debütálnának formabontónak  számító tortaautomatáikkal, a további állomás-tervek között pedig Barcelona, valamint több  Öböl-menti ország, illetve Hong Kong is szerepel.

Megújult branding & arculat 

“A külföldi terjeszkedés miatt az Édes Városnak olyan márkakoncepcióra volt szüksége, amely  bármely európai nagyvárosra adaptálható; a közös metszet végül Európa történelmi  építészete lett modern köntösbe csomagolva, ami tökéletesen kifejezi a márka kettősségét,  mindezt erős storytellinggel fűszerezve.” – meséli Katona Nóra, az Édes Város Head of  Brandje, az új arculat megalkotója. 

A megújulásra elsősorban a márkaismertség és a felhasználói élmény növelése, valamint a  külföldi terjeszkedés miatt volt szükség. Megoldandó probléma volt továbbá, hogy az Édes  Várost sokan cukrászdának gondolták, a rebranding célja tehát egyben a márkapozíció  tisztázása is volt. 

5 tipp a tökéletes tea elkészítéséhez

Mutatjuk a nyár legmenőbb édességét!

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!