A fenntartható divat és dizájn vására

2019. október 29-től november 10-ig várja az érdeklődőket a különleges esemény.

 

A Bartók Béla Boulevard ArtSpace (1118 Budapest, Bartók Béla u. 33.) a helyszíne az ArtConscious online művészeti piactér első pop-up vásárának. A csaknem kéthetes esemény célja, hogy népszerűsítse a fenntartható, illetve szociálisan érzékeny divat és tervezés iránt fogékony, valamint a környezeti változásokra és társadalmi gondokra reagáló magyar divat- és formatervezők, képzőművészek munkáit.

Az érdeklődők megvásárolhatják az ArtConscious portfóliójába tartozó alkotók egyedi termékeit és műveit, emellett pedig kreatív szakmai workshopokon vehetnek részt.

 

A pop-up eseményen láthatók és megvásárolhatók például Veszprémi Gabriella extravagáns cipői és kiegészítői, aki leginkább a zero waste jegyében alkot. Csakúgy, mint Faludi Gabriella, a Faludi G ékszermanufaktúra tervezője, aki statement kreációkkal jelentkezik.

 

A fiatal, környezettudatos tervezőgenerációt Vetlényi Alma képviseli, akinek díjnyertes ECOllectionjével és legújabb, REcollectionjével is találkozhatnak az érdeklődők. A Mimikri újrahasznosított bőrtáskákkal, a Gobi Design egyedi, fából készült kiegészítőkkel lesz jelen a vásáron.

 

A Rebu Ceramics agyagból formázott kreatív, humoros kerámiákkal lepi meg a különlegességekre nyitott közönséget.

A Miskolci Autista Alapítvány alkotóműhelye, a MAACRAFT kiváló minőségű kézműves termékekkel vesz részt az eseményen. A vásárlók minden megvásárolt MAACRAFT termékkel a műhely sérült fiatal felnőttjeit támogathatják.

(Fotók: ArtConscious ésAlbert Alianna)