Ikonikus  férfi illat: Joop Homme Absolut

A JOOP! férfi innovatív és szabad szellemű, nem fél áthágni a szabályokat.

 

 

Nehéz elhinni, hogy már harminc év telt el az eredeti JOOP! Homme megalkotása óta. Az illat megjelenése akkoriban egy hihetetlenül merész lépésnek számított a parfümgyártásban, ugyanis ez volt az első rózsaszín illat, ami férfiak számára készült.
Azonban a márka mindig is egyet jelentett az új kihívások keresésével…

A JOOP! férfi innovatív és szabad szellemű, nem fél áthágni a szabályokat. Ezek a tulajdonságok mára teljesen a márka védjegyévé váltak. Egyben ez a sikerének is a kulcsa, aminek köszönhetően mára már világszerte több ezer darabot értékesítenek az ikonikus illatból.

Harminc évvel később,az első megjelenése óta a JOOP! egy teljesen új fejezetet nyitott a férfiillatok történetében modern, fekete dizájnjával. „Fekete? Nem túl átlagos ez a JOOP!-tól?!” – merül fel sokakban a kérdés.
Változnak az idők. A JOOP!-nak köszönhetően a férfiak már nem félnek többé rózsaszín parfümöt használni és a vágyaikat felvállalni.
Nem félnek spontán életet élni és érzelmeket, ezáltal kölcsönös bizalmat keresni, hogy valóban önmaguk lehessenek. Ez az, amiről az új JOOP! Homme Absolute forradalom szól. A fekete az új rózsaszín.

JOOP! Homme Absolute olyan férfit testesít meg, aki képes áthágni a szabályokat. Az illatot Antoine Maisondieu (Givaudan) parfümőr alkotta meg. Az illat a meglepő összetevők kombinációján alapszik, amely egy virágos szívjegyre és egy rendkívüli férfias alapra épül.

Az illat a fűszeres fekete bors jegyével nyit. Az energikus nyitány után lágyan felsejlik az ylang-ylang, ami általában női illatok alapjául szolgál. Az illatban az erőteljes, férfias, füstös jegyek, olyan aromás összetevőkkel keverednek, mint például a tonkabab.

 

A JOOP! Homme család evolúcióját végig követi az illatüveg arculatának átalakulása is. Ennek köszönhetően újra gondolták az ikonikus üveget: tiszta, mérnöki vonalaival és az egyszerű, letisztult kupakkal rendkívül modern hatást kelt.
A JOOP! Homme Absolute új formája és koromsötét színe az eleganciát és egyediséget jelképezi. A tintás üvegre emlékeztető forma pedig arra bátorít, hogy csatlakozz Te is az új fejezet megírásához.
A vidám és játékos, sárga színben pompázó logó az ylang-ylang szirmait idézi, ezzel emlékeztetve a márka merész, vakmerő tulajdonságaira, végül az elegáns doboz teszi tökéletessé a kompozíciót.

Új arc
A JOOP! Homme Absolute-nak szüksége volt egy olyan arcra, aki kellőképpen szimbolizálja az új forradalom értékeit: rejtélyes, elegáns, humoros, spontán és megbízható. Francisco Lachowski modellre esett a választás: egy meghatározó influencer, akit több millió divatőrült követ világszerte.
Francisco elkötelezett férjként jellemzi magát felesége, a szupermodell Jessieann Gravel Lachowski mellett. Az ő párosuk tökéletesen összefoglalja mindazt, amiről az új illat szól: szabadság és merészség keveréke az elköteleződés mellett.

A kampány hitelességét az adja, hogy a vásznon és a való életben is egy párt alkotnak. Az elismert rendező Yvan Fabing által megálmodott kampány rövid videóiban minden egyes mozdulatukat és pillantásukat átitatja az érzékiség. Ebben a négy hangulatos és egyben pimasz kisfilmben a csábítás játékáé a főszerep, ahogy újra felfedezik egymást és rejtélyes vágyaikat.

Kövesd őket és fedezd fel ezt az extravagáns és szenvedélyes életérzést!

Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Megvásárolható: kizárólag a Müller parfümériákban.

JOOP Man Absolute Edp 40ml – 14 790 forint

Bővebben: www.ruzsesmas.hu