Az online tévézés a trendi

Amerika az élmezőnyben.

Míg az idősebbek azt értik tévézés alatt, hogy bekapcsolják a televíziót, és választanak egy csatornát, addig a 18–29 éves fiatal felnőttek 61 százaléka elsődlegesen már online streaming szolgáltatásokon néz tévés tartalmat. Legalábbis az Egyesült Államokban, a Pew Research Center kutatása alapján.

A legnépszerűbb ilyen online szolgáltató a Netflix és az HBO Go. Szakemberek szerint ez megdöbbentően gyors változás. A megkérdezett felnőtt amerikaiak 59 százaléka pártolja a klasszikus tévézést, 28 százalékuk az online tartalmakat részesíti előnyben. A hagyományos tévéstartalom-fogyasztást a nők nagyobb arányban pártolják, mint a férfiak. A felnőttek kétharmada már főleg a közösségi média híráradata révén tájékozódik a nagyvilág történéseiről.

(Fotó, illusztráció: Pixabay)