A magyar nők titkos fegyverei

A nők több mint 40 százaléka akkor érzi magát a legszebbnek, ha dicséretet kap egy számára fontos személytől.

A hódítás során a hölgyek szintén négytizede lehengerlő humorát és intelligenciáját veti be, ötöde kedvenc ruháját, hogy szebb legyen. A vörös rúzs az utolsó helyen végzett a magas sarkú cipőt követve. Mindez a Cango&Rinaldi magyar divatmárka legfrissebb online kutatásából derül ki, mely arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar nők a szépségről, mennyire tartják fontosnak a külsőségeket, és miként befolyásolja önértékelésüket a social media világa. A több mint 1000 válaszadóból a legtöbb nő úgy véli, hogy a belső szépség legalább olyan fontos, mint a külsőségek, 56 százalékuk szerint akkor igazán szép valaki, ha látszik, hogy jól érzi magát a bőrében. A felmérés szerint a nők tisztában vannak azzal, hogy a közösségi média csatornáinak tartalma sok esetben manipulált.

A kérdőívet kitöltők háromnegyedének önbizalmát nem befolyásolják az itt közvetített tartalmak. 44 százalékuk szerint a képek túlnyomó része nem a valóságot tükrözi. Ugyanakkor a válaszadók több mint fele érezte már magát megbántva amiatt, hogy egy általa posztolt fotót nem lájkoltak elegen… A tökéletes szépségideál megtestesítője a válaszadók 40 százaléka szerint Eva Mendes latin színésznő, a második helyet Audrey Hepburn, a harmadikat Scarlett Johansson szerezte meg.

(Fotók: Cango&Rinaldi)