Sok az egyéjszakás vendég a reptéri szállodában

Az ibis Styles Budapest Airport Hotel hivatalos megnyitóján az üzemeltetők már két hónapos tapasztalaaikról számolhattak be.

 

Bár ünnepélyes keretek között, hivatalosan csak 2018. március 7-én nyitotta meg kapuit az ibis Styles Budapest Airport Hotel, Magyarország első, közvetlen terminál-összeköttetéssel rendelkező repülőtéri szállodája, valójában már bő két hónapja elkészült és fogadja vendégeit.

A megnyitón Palotai Csaba igazgató büszkén számolhatott be arról, hogy mind többen kezdik megismerni a szállodát. A vendégkör elsősorban nyugat-európai országokból – Franciaországból, Németországból, Nagy-Britanniából, Olaszországból, Spanyolországból és Hollandiából – érkezik, de jelentős a Magyarországról, Lengyelországból, Ukrajnából, továbbá az Egyesült Államokból érkezők száma is.

 

Az eddigi visszajelzések alapján a vendégek az elhelyezkedésen túl elsősorban a szolgáltatások minőségét és a személyzet szívélyességét értékelik. A szobák mellett népszerűek a konferenciatermek is, amely már több rendezvénynek volt a helyszíne; tartottak már 80 személyes gálavacsorát is.

A hotel a WING Zrt. fejlesztésében, a Budapest Airporttal együttműködve valósult meg 3,2 milliárd forintból. Az új szállodát az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere, az Orbis Hotel Group üzemelteti.

 

„A hotel speciális elhelyezkedésére tekintettel 4 órától reggelit, 6:30-tól este 23 óráig pedig meleg ételt kínál a vendégeknek” – mondta el a hivatalos megnyitón Palotai Csaba igazgató, hozzátéve: – „Előfordult már, hogy egy 140 fős, utazásukat megszakítani kénytelen társaság tért be szállodánkba, akiknek 40 percen belül meleg ételt szolgáltunk fel.”

 

Az egyedi helyszínnek köszönhetően főként az átlagosnál rövidebb, egynapos tartózkodások és foglalások a jellemzőek, az átlagosnál magasabb az úgynevezett „walk in”, azaz előzetes foglalás nélkül betérő vendégek száma.

 

A 2018. januári sajtóbejárásról lásd írásunkat itt: