spot_img
spot_img
spot_img

22 méter magas Led-kijelző Szöulban

-

Article Top Ad (AdSense)

A nagyméretű kijelzők mindig vonzzák a tekintetünket – legyen szó otthoni környezetről, utcai képernyőkről vagy az üzletközpontokban kihelyezett digitális reklámokról. Szemléletes példa erre az LG Electronics (LG) üzleti megoldások divíziójának legújabb projektje: a vállalat nemrégiben egy hatalmas méretű, nagyfelbontású digitális LED-kijelzőt helyezett ki Szöül egyik legfrekventáltabb utcáján, Gangnam városrészben.

Az ikonikus Teheran-ro (a “ro” a koreai nyelven utcát jelent) körzet központjára gyakran úgy utalnak, mint a Times Square koreai változatára, hiszen a teret rengeteg elképesztő méretű kijelző öleli körbe, melyeken a legkülönfélébb márkák reklámjai futnak. A kormány által szabad kültéri hirdetési területnek nyilvánított övezetben az utcakép egy olyan nyitott arénára hasonlít, amelyben a nagy szórakoztatóközpontok, ruházati márkák és vállalatok mind a kijelzők mellett naponta elhaladó, nagyságrendileg 100 000 városlakó figyelméért küzdenek.

https://www.youtube.com/watch?v=UHqQdnrrqAY

Az LG szemkápráztató digitális LED-kijelzőmegoldását nehéz nem észrevenni. A két feltűnően élénk, 10 000 nit-es fényerősségű kijelzőt – 21,8 méteres magasságukkal és 12 méteres szélességükkel – egy impozáns, 26 méter magas szerkezetre szerelték fel. Az egyedi felépítésű, 8,3 mm nagyságú pixelekből álló kétoldalú kijelző a Teheran-ro egyik legismertebb pontja, a Grand InterContinental Seoul Parnas Hotel előtt áll.

 

Az egyedi kijelző egy szabadon álló, kétoldalú hirdetőtábla, amely még egy olyan, a technológiai újdonságokat gyorsan adaptáló városban is újdonságnak számít, mint Szöul. Az LG a teljes projektet a kezdetektől a végéig felügyelte, beleértve a tartószerkezet megtervezését és kivitelezését is. Sok más kijelzőtermékhez – a televíziókhoz, monitorokhoz és laptopokhoz – hasonlóan a gangnami digitális LED-kijelző is rendkívül keskeny kávákkal rendelkezik, hogy a kijelzőn megjelenő gyönyörű képek mellett semmi ne vonja el a járókelők figyelmét.

A Gangnam városrész szívében felállított hatalmas képernyőt rögtön felismerik majd az arra járók, akik garantáltan nem fogják tudni levenni a szemüket a tábláról.

Kategória:
 

FRISS CIKKEINK

Egy kis luxus a végsőkig: Miért költ a Z generáció akkor is, ha bizonytalan a jövő?

A gazdasági nihilizmus és az érzelmi vásárlás pszichológiája a Z generáció körében: hogyan lett a retail therapy az új boldogságkeresési forma, és mit lépnek a márkák?

🏔️ Világjáró kalandorok – 5. rész: Patagónia, ahol a természet mesél

"Patagónia olyan, mintha egy másik világba csöppentünk volna. A természet itt uralkodik, és mi csak vendégek vagyunk. Lili boldogsága, amikor a lámákkal sétált, vagy amikor először látott gleccsert, mindannyiunk számára felejthetetlen élmény marad."

🏰 Világjáró kalandorok – 4. rész: Málta, ahol a történelem életre kel

"Málta apró sziget, de óriási szabadságot ad. Olyan, mintha a történelem és a jelen kézen fogva járnának itt. Lili kalandjaiból mesék születnek, mi pedig újra gyerekek lehetünk mellette."

Lájkold Facebook-oldalunkat,
nehogy lemaradj a
legfrissebb bejegyzéseinkről!